Gamzeee89 Shyla_ktlu belim çok rahat hatta biraz yukarı çektim çünki sezeryan olcak göbeğimin üstünde duruo tşk ederim canım ❣️
Elfens Gamzeee89 Bende 2 takım bundan aldım bence çok iyi yapmışsın güle güle kullan inŞALLAH dantelli olanlar bana çok abartı geliyor ve uçuk fiyatlar bana göre.Rahatıma bakarım 👍
Gamzeee89 aycanerbas ewet yaa bide çok pahalı onlar hastanede 1 veya 2 gn için değmez diye düşündüm hiç değilse bu rahat olur kumaşı da çok güzel ☺️
aycanerbas Gamzeee89 aynı düşünüyorum rahatlık her zaman favorimdir 😊 kimse size neden lohusa takımı almadınız niye dantelli demez içinize ne siniyorsa onu alın 🤗
Gamzeee89 Esma1453 99 fiyatı canım bizim evin yakınında Bi mağazadan aldım sementa giyim diye Bi yer ismi
Gamzeee89 Zeynepela1 benimde 2.gebeliğim bide sezeyan olucam beli biraz geniş bilerek öyle aldım hiç değilse dikişlere denk gelmesin diye tşk ederim canım ☺️
ecce_mommy Gamzeee89 bence çok mantıklı düşünce nerden aldınız inşallah bunu pembesinide ben alırım😁😂
Gamzeee89 ecce_mommy pembeside wardı sanırım canım bizim evin yakınlarında Bi mağazadan aldım İnt bedenime güvenmediğim için sipariş weremiyorum deneyip öyle alıyorum
Lulemom Gamzeee89 valla ben 2 tane aldım. Acaba çok kirlenir mi yeter mi diye düşünüyorum. Belki bi tane daha alırım
Gamzeee89 merveklyc bide böyle bişi war ama uzun kollu çokmu bunalırım acaba Bi tane dahamı kısa kollu alsam yoksa iyimi kararsız kaldım
Gamzeee89 gulapikk kız maşallah 3 tane almışsın ben bitane dahamı alsam acaba sgl canım sende güle güle giy ☺️
miskokulum1 Gamzeee89 gayet güzel. Bende bundan aldım ne gerek var süslü abartılı takımlara, hem sonra da kullanırsınız 👍
Gamzeee89 miskokulum1 önemli olan o kadar para werip sadece hastanede giymek istemedim walla tşk ederim ❣️😍
Gamzeee89 Hafizeplt canım evimn yakınlarında sementa giyim diye Bi mağaza war ordan aldım daha güzelleri de wardı ama fiyatları biraz pahalı geldi 250ydi onlar ben 99 aldım bunu
Gamzeee89 Buket1906 yok canım Bi giyim mağazasından aldım ilk başta fazla hoşuma gitmedi üstüme yakıştıramadım ama başkada böyle bişi bulamadım, 😑
Gamzeee89 SedaEmre111 intden değilde evimin yakınındaki lcw baktım da malesef yoktu böyle kalmamiş aslında lcwdakilerin penyeleri çok güzel oluyo güle güle giy inşallah
shinemuu Gamzeee89 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/4038781/1035574 https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Gecelik/4038773/1033925 Bende şunları aldım. Bitane de lohusa pijama takımı aldım.
a_burcu_bur Gamzeee89 muayene esnasında falan daha kolay diye duydum. Sezaryen olacaksa dikiş vs zor oluyomuş. Yine siz bilirsiniz tabi 🥰
Gamzeee89 bambam_betty ya bende onunla rahat edemem diye düşünüyorum hani oturup kalkarken filan bilemedim yani
bambam_betty Gamzeee89 zaten oturup kalksaniz bile en yakınlarınız olacak. Ki en son dusuneceginiz şey bu olacak. Tecrübe ile sabit 👌🏻