Nur-98 26.haftadan merhabalar 🤗 bende ilk kanda çıkmıştı doktor alttan muayene ederken süpriz sever misiniz dedi biz de nasıl yani dedik iki kese var dedi o anki şok anını unutamam eşim bayılacak gibi oldu hemşire oturttu filan daha dün gibi 😂 ikiz evet kolay değil zor, doktorum her şeyi 2 kat hissedersin demişti bulantı, kilo, ağırlık… nitekim de öyle oldu. Çok şükür bulantılar 15. Haftadan sonra kesiliyor, sonrasında karnın büyümesiyle bel sırt ağrıları başlıyor gece sağa mı yatsam sola mı diyeceksin hiçbir şekilde rahat edemeyeceksin. 😁 Zor ama çook güzel aynı zamanda ikiz teyzesiyim ablamdan da biliyorum zorluklarını da güzelliklerini de. İkiz anneleri olarak çok şanslıyız düşünsene şuan aynı bedende üç kalp atıyor Allahın güzel hikmeti ne güzel şans 🧿🧿 Haftalar çook çabuk geçiyor her anının tadını çıkar canım 🤗