Merhaba Arkadaşlar
Aranızda buz yemek istiyenler varmı ben çok tüketiyorum hergün buzluktan bir sürü buz çıkarıp ağzıma atıyorum ağzımda parçalaya parçalaya yiyorum beni çok rahatlatıyor buz olmadığı zamanlar da buzlukta biriken karları kaşıkla sıyırıp yiyorum. Kendimi asla tutamıyorum umarım bir zararı olmaz bebeğe benim gibiler varsa yazsın lütfen
Bu arada bu yazıları yazarken bile kütür kütür buz yiyorum 🤷♀️🤭