Merhabalar. Bi arkadaşım yoğun kanama şikayetiyle doktora görünmüş (Hamile değil)
biyopsi yapıp sonuca göre bakabilirim demiş doktor. Devlet hastanesinde anestezi olmadan biyopsi yapılıyormuş korkuyor 🙁özelde yaptırsa sonuçları devlet hastanesindeki doktora gösterebilir mi?