Funda2735 Bugün doktor kontrolünde idim. Bebeğin baş yapısı 19 hafta 3 günlük ama biz 17+5 iz biraz kafası iri bir bebek dedi size de dendi mi böyle birşey
Lulemom Funda2735 bazen genetik oluyo. Benim yeğeniminde kafası büyüktü. Ama benim anne tarafımın hep kafaları büyük. Çocuk babaannesine çekmiş 😄 şuan 2 yaşında koca kafalı diye seviyoruz. Anormal bi durum olsa doktor fark ederdi bence
Zezeeeyyldrm Funda2735 benim bebeğiminde yanılmıyosam 2 hafta önde kafası anasının kafasına çekmiş doktor hiç sorun var demedi gelişimi iyi diye😊
Funda2735 Zezeeeyyldrm ayy inşallah ya evet doktorum bişey demedi maşallah dedi ama kafası büyük dedi işte taktım 😳😩
Zezeeeyyldrm Funda2735 korkulacak bişey yok ilerleyen haftalarda şeker testide çıkmazsa hiçte korkma benim doktorumda dedi bebeğim kilosu kafası bacakları önde gelişimi güzel sadece şeker testinide mutlaka yapalım dedi onun dışında hiç olumsuz bişey demedi.