Kızlar çok kararsızım yardımcı olur musunuz fikir olarak ?gelecek hafta idari iznim bitiyor 32. Haftama giriyorum çalışır /çalışmaz raporu almam gerekiyor genel olarak iyiyim Dr da ben nasıl hissediyorsam doğum öncesi raporumu ona göre yazacağını söyledi işe dönsem mi dönmesem mi kararsızım bu arada hastanede çalışıyorum yoğun bi yandan da aktarma durumu var offfff yardım