MuhendisHanim Gammmmmm7 Mide bulantısı koku hassasiyeti arada bir isfra hala adam akıllı hiçbirşey yiyememek 😄 Ah daha neler neler 😄😄
Kafam Gammmmmm7 hiç yormuyorum kendimi aslında sandalyede otururken bile ağrı yapıyor armut puf falan aldık artık ev park bahçeler gibi oldu anlamadım cok erken aslında bel agrısı için ama karnım ciddi anlamda çıktı hamile oldugum çok belli oluyor
MuhendisHanim Kafam İç karın muhabbeti varmış. Sanırım bende de bir takım gaz şişliğinden de dolayı 3-4 aylık gibi.. Sizler tam kaç hafta kaç günlüksünüz belki aynı gün doğum görünenler vardır (:
Kafam MuhendisHanim 11+2benim ılk doktorum rahmın geride demişti acaba ondan mı hemen çıktı dıyorum hatta ben hamıle oldugumu bilmiyordum ablam niye göbeğin cıktı bu kadar hamıle mısın demişti haftaya doktora gidicez sorucam normal mı dıye
MuhendisHanim Kafam 12+3 üm. Bende de epey bir karın var valla.. Oladabilir benim sormak hiç aklıma gelmedi valla 😑 vitamin b12 falan hiçbirşey kalmadı ki bende🤷♀️
Kafam MuhendisHanim bana doktorum vitamin yazmadı yazılması lazım mıydı şuana kadar sadece folık asit içiyorum
MuhendisHanim Kafam Ben detaylı ultrason için gitmiştim 12+3 de. O zaman multivitamin yazdı.. Folik asit 12. Haftaya kadar diye biliyorum. Doktorunuz daha iyi bilir tabi..