Kamile71 Yalancı sancılar iki üç saat surermi ve hiç durmaksızın ama siddetide artmıyor Gaz sancısınada benziyor, ve her sancida acile gitmelimiyiz yardımcı olursanız sevinirim
suscarparimm Kamile71 Dinlendiğinizde geçiyorsa saniyede artmıyorsa yalancı sancıdır ama içiniz rahatlasın gidin istiyorsanız
esinaltintaas Kamile71 Bende öyle oldum 2 defa aynı adet olucakmışım gibi ağrım oldu ve sizin dediğiniz gibi uzun sürdü sıcak havlu koydum karnıma birde ılık duş aldım geçmişti haftaya doktora gidicem bilgi alıcam
Ayseninoglu21 Kamile71 bnde 38 bucuk haftalikken sancilarim vardi 5 dk bir giriyordu bn yalanci sanci zannetmistim. Suyum meger sızıyormuş bna altuna kacirir gibi akiyor dediler. Sabaha kadar uyumadim sancidan 2 gun evde bekledim daha sinra nisanim geldi kontrole bi gittim suyum bitmis. Sancimda vardi acilmam olmadi suni sanciyla dogurdum. Sızıntin varsa dikkatli ol canim
mrskement Kamile71 sabahtan beri bnde aynı gaz sancısı gibi ağrılarım var belimde çok ağrıyor ve hiç geçmiyor hep aynı siddetlenmiyorda 39+6 yiz acaba doğum sancısı mi diyorm ama daha çok gaz sancısı gibi
Kamile71 suscarparimm yok artmiyo hatta azalip geri aynı seviyeye geliyo ama iki üç saat sürünce korkuyorum adet sancısı gibi , uzandım dinlendim ama iki saatte geçti sizce normalmidir
suscarparimm Kamile71 Yalancı sancı muhtemelen 38. Haftamdayım yalancı sancılarla başım dertte benimde
kucuktosbik27 Kamile71 adet sancısı gibi bir kere girip max 1 dk sürüp geçiyormuş doğum sancısı sürekli olmuyormuş yani bendede oluyordu sncı vurur geçer dedi doktor belli aralıklarla gelmesi gerekiyor birde
Kamile71 esinaltintaas ağrıdan ağlayacaktim benimkide çok şiddetli oldu ama hep çok ayakta kaldığımda oluyo belimden başlayıp karnıma giriyo İki saat falan gecmiyo normal mi acaba sizde de mi yorulunca oluyo ,bende yarın bı gideyim en iyisi
esinaltintaas Kamile71 Sanırım yorulunca çünkü bayram öncesiydi çok koşturdum 2 gün üst üste oldu göbek deliğimin olduğu yer ve vajinanın üstü adet olucakmışım gibi gaz sancısı gibi karışık bir haldeydi
Kamile71 Ayseninoglu21 benim sancım öyle beş dakkada bir girmedi daha doğrusu ne arttı ne azaldı sabit sekilde adet sancısı gibiydi akıntım yok ama korkuyorum sancidan nerdeyse ağlayacağım birde iki saat sürdü yalancı sancı iki saat filan surermi acaba
Ayseninoglu21 Kamile71 sancin 2 saat boyunca dinmeden mi surdu canim. Yoksa 2 saat boyunca ara ara mi surdu. 2 saat yalanci sanci icin cok fazla canim
Kamile71 Ayseninoglu21 hiç dinmedi canım azalmadı da artmadida aynı adet sancısı gibiydi ama bugün çok yürüdüm ondan olur mu acaba
Ayseninoglu21 Kamile71 canim bebek hareketlerini takip et o zaman yurudugun icinde olabilir. Nisanin gelebilir. Dikkatli olmalısın agrin çoğalırsa doktorunu aramalisin.
bsra46 Kamile71 evet arkadaşım sürer ben kızımda yaşadım saatlerce şiddeti hiç artmadan devam etti ama sonunda durdu