Durunbigeldim Ben bu seti aldım kızlar. Uzun zamandır bakınıyordum şu ponponlu tulumuda çok beğeniyordum tam set görünce alıyım dedim. Sizede fikir olsun☺
Linam6868 Durunbigeldim Benim de çok hoşuma gidiyordu ama maddi imkanlardan dolayı alamadım başka aldım
Portakalgeliyor Durunbigeldim evet aldım :) , özelde 3lü set yaptırdım ama şuan nedense içime hiç sinmedi 10 lu hastane cıkısı :/ yeni alayım diyorum buarada seninki de çok güzel :) saağlıkla kullansınlar 🙏🏻
Umut-Mucize suscarparimm çok güzel olmuş, sağlıklı günlerde giydirin. Nerede yaptırdınız. Fiyatı nedir
Durunbigeldim Portakalgeliyor ya ilk çocuk olunca insan heves ediyor bide aşırı çeşit var kayıtsız kalamadım 😄
Nilasyamom Durunbigeldim ben böyle set almadım. Alt üst takım ve şapka takım aldım 40 liraya ebebekten 😄 zaten haziranda doğacak Allah’ın izniyle. Masrafa gerek yok bi kere giyeceği bişey için
bambam_betty Nilasyamom katılıyorum. Ben de almadım. Hatta isimli hic bir şeyi yok çocuğumun. Bunlar hep kapitalizmin oyunları 😅
Durunbigeldim Nilasyamom ay evet bende bunu düşündüm ama görünce dayanamadım çok şekerr saklarım hem hatıra diye ileride. Nelere para vermiyom dedim alıyım bari içimde kalmasın
Nilasyamom bambam_betty kesinlikle. Bi kere giydirip instaya foto atcm diye çocuumun rızkını çula çaputa veremem 😁
Nilasyamom Durunbigeldim canısı kıyafeti saklayıp napcan. Ona verdiğin parayı saklasan daha değerlenir ilerde 😁
Omerhatice Durunbigeldim bende bi [url=https://www.hizliresim.com/hhuw0gn][img]https://i. Bunu yaptirdim bide yastık yaptırdım maksat hatıra olsun diye ☺ Birde url=https://www.hizliresim.com/rgemaz7][img]https://i.hizliresim.com/rgemaz7.jpg[/img][/url] Bunu aldım tam 10 lu olarak bir tanede bime gelmişti organik 5li hastane çıkışı ondan aldım 🤗 bu kadar yeterli fazla bile bence çok çabuk büyüyor o yüzden abrtip fazla almak istemedim ☺
Durunbigeldim Omerhatice çok güzeller❣kızların ki ayrı tatlı bize fazla çeşit yok😄aynen böyle isimli olsun dedim hatırada saklarız