Kelebekmadam Son adet tarihine göre 5 +1 görünüyor ama bugün kasıklarım değişik ağrıyor her zamankinden biraz fazla gelip gidiyor korkuyorum sürekli leke kan var mı diye bakmaktan pskolojim bozuldu bu durum normal mi :(
yucelayse Kelebekmadam kasık agrılarıyla uykumdan uyanıyordum.. 10. Haftaya kadar aralıklarla sürdü su an 19 haftalığız içini ferah tut ☺️
Kafam Kelebekmadam çok normal benimde öyleydi uykumdan uyanıyordum regl olcam diye ped takıp uyudum hep baktım ıkı hafta böyle suphelenip test yapmıstım hamıleymısım meğer ondan ağrıyormuş daha böyle gider psikolojinizi bozmayın korkmayın 😍🤦♀️
Cicek08 Kelebekmadam benim 6+1 hala kasık ağrılarım var batma şeklinde bazen çok yoğun oluyor . Ben de sürekli ay acaba kan mı gelecek bir şey mi olcak diye kontrol ediyorum Ama iyi düşünelim iyi olsun çok normalmiş bunlar 🤗
Kelebekmadam Kafam aynen öyle oluyor kesin kanama geliyor diyorum peçete ile silmekten tahriş etmişimm
Kelebekmadam Cicek08 birde kese bakmaya felan daha gitmedim beta yükselmesini bekliyorum bütün korkum ondan galiba
ipeak Cicek08 bende kendimi yanlız sanıyodum meğer hepimiz aynıymışız ayy rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin inş:)
Kafam Kelebekmadam 😂😂😂 bir anda giren ağrılar elim ayağım uyuşuyordu kıpırdayamıyordum bile ah ah zor gunler geçti sıra daha zor günlerde 🤦♀️
Cicek08 Kelebekmadam evet bekleyin biraz ben ilk gittigimde beta 1018 di kese görülmemişti. 2 bin olunca görebiliyoruz demişti
Kafam Kelebekmadam kese oluştuğu için yapıyormus genişliyor yumurtalıklar farklı bi donguye gırıyor 😊
Okie-dokie Benim de oluyor 8 haftaligim ben de. Hatta uzanirken kalkayim diyorum bazen karnim kasiliyor
Deletedmom54555 Çok normal 🤗 benim de adet olacakmış gibi oluyordu hep lavaboya gidip bakıyordum kan geldi mi diye . 9.haftamdayım azaldı o his artık . Sadece bazen ani bi hareket yaparsam ufak kasılma hissi oluyor 🤗
Sakinem212 Kelebekmadam benimde böyle özelikle belime vuruyor ağrısı sürekli uzanmak istiyorum arada iğne batması gibi oluyor 5+0 olduk keseyi gördünüz mü?
Kelebekmadam Sakinem212 yok daha gitmedim 5.5 de gitmeyi düşünüyorum çünkü beta iki defa verdim başka da almadılar yükselsin öyle gel dediler ilki 40 tı çok düşük dediler 2 gün sonra iki katına çıktı 91 oldu 10 gün bekle dediler
Umut-Mucize Kelebekmadam normal bence. Bende oöuyordu kasık ağrısı, yerleşiyor bebek, yer açıyor kendine annesi. Sen yine de dikkat et. Ağır kaldırma, bişeyi ittirme. Yüksekten uzanıp bişey alma. Bişey olmaz Allahın izniyle
Sakinem212 Kelebekmadam ilki 97 çıktı 4 gün sonra 735 çıktı 2 gün sonra 1770 oldu kimyasal olabilir dediler ondan sürekli kan verdim haftaya cuma gidecem kalp atışını duyarız inşallah erken mi sizce kızımda 7+2 de duymuştuk
Kelebekmadam Sakinem212 hayır erken değil ve değerler çok güzel artmış valla bende kansızlık var ondan sürekli vermedim inşallah benimde o kadar artmıştır en son 21 mayısta verdim
Kelebekmadam Sakinem212 ben kimyasal geçirdim değerler asla iki katına çıkmıyor kimyasalda aksine düşüyor ve bu kadar uzun sürmüyor 3 4 gün gecikmeyle adet oluyorsunuz benim geçikmemin 8.günü bugün
Sakinem212 Kelebekmadam keseyi bide kalp atışını duysaydık içimiz rahat ederdi hep bir şüphe oluyır insanın içinde kendiliğinden ilk defa hamile kaldm kızımda tedavi ile kalmıştım .
Kelebekmadam Sakinem212 hakkımızda hayırlısı olsun ben 1 Haziran’da gidicem inşallah keseyi karından görebilirler 5artı 5 oluyor o gün az kaldı yani çok heyecanlıyım sağlıklı dediklerini duysam yeter