minuq Bize 12. haftada kesin erkek dedi doktor . Ama biz yanılma payı olur diye çok da kendimizi inandırmak istemedik . Biraz daha büyüsün diye bekliyoruz . 16. haftada tekrar kontrol var . Hayırlı sağlıklı olsunlar 🤲
Dry2534 Doktorumu değiştirmem gerikiyor sizler nerede yaşıyorsunuz ben İstanbul esenyurta oturuyorum iyi bı doktora ihtayacim var