mmiseyy kesinlikle doktorunuza haber vermeli ve hastaneye gitmelisiniz. Sonuçta bu da bir doğum başlangıcı işaretidir ve kontrol ettirilmelidir. Lütfen sancını evde çek,suyunu bekle diyenlere kulak asmayın. Hastaneye bir gidip gelmek ya da gebelik takibinizi yapan doktora danışmak zor gelmesin. Sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize🌸