Doğum hikayem geldi hanımmmmm 🌸
Bazılarının bildiği üzere 24 Mayıs günü randevumda 1 cm açıklık ve nst de düzenli sancı ile karşılaştım. Sancıları hissediyordum zaten önceki bir kaç gün. Normal adet sancısı gibiydi. Bacak güçsüzlüğü ve pelvik ağrısı dahil. Neyse eve geldim sıcak duş aldım pilates yaptım Meryem ana otunu suya koydum. Akşam oldu bi uyku bastırdı saat 11 de uyudum. Gece uyandım dedim off hiç sancım artmıyor kesin Defnem beni boşuna heyecanlandırdı dedim tekrar uyudum. Sabah eşim göreve gitti annem bizdeydi. Saat 9.30 da uyandım lavaboya gittim çişimden sonra anlam veremediğim kanlı bi akıntı başladı ve hiç durmadı. Hemen anladım suyum geliyor anneeee diye bağırdım 😀 Meryem ana otu suyundan bir bardak içtim Taksiyi çağırdık çantamı aldım hastaneye gittik, eşimi aradım. Doğumhaneye indim ebe muayene etti 2 cm açıklık ve suyun geliyor doğru dedi. Ama bende hiç sancı yok sadece önceki günler gibi normal bir adet sancısı tamamen normal bir insan gibiyim, Yatışım yapıldı. Hep eşimin doğum olana kadar yanımda olmasını istemiştim ama annem kaldı yanımda sancılarıma eşlik etti. Saat 10 da Nst ye bağlandım herşey normal çok sık gelen sancılarım vardı ebe sancıların çok güzel oturmuş düzenli dedi. Zaman geçtikçe sancıları bende hissetmeye başladım. Sancı arttıkça yatakta çekmek istemedim söktüler nst den. Yürüyüş yaptım sancı geldikçe squat yaptım. Nst ye bağlandım muayene edildi 4 cm olmuştu sancılarda artıyordu . Sonra Pilates topu getirdiler üstünde sancı gelince zıpladım. Sonra tekrar nst ye bağlandım saat 12 olmuştu. Yatakta sancı çekmek zordu çünkü iyice artmıştı. Onun için hep aktif olmak istedim, ve en önemlisi sancı geldikçe bağırmak yerine nefes alıp verdim çok daha önemliydi bu. Bunları bilerek anlatıyorum ki benim gibi aktif doğum yapmak isteyenlere daha bi moral olsun. Neyse sonra ebe sancıların çok sık geldiğini farkedince tekrar muayene etmek istedi 6 cm olmuştu. Ben bunları duydukça heyecan yapıyor bi o kadar da korkuyordum. Doğumhanede benden başka hasta yoktu diye ebe iyilik yapıp eşimi de 10 dk lığına beni görsün diye yanıma aldı eşim beni gördü ağladı alnımdan avuç içlerimden öpüp gitti. Son ayağı kalkışım oldu tekrar nst ye bağlandım ebe muayene etti 8 cm olmuştu. Ve doktorum gelmişti. Neyse o kısmı daha fazla uzatmayacağım 😀 saat 13:48 de meleğim içimden kayıp göğsüme verildi. O anda sanki hiç acı çekmemiş sanki kuş gibi hafifledim kızım göğsümde çığlıklarıyla inletti doğumhaneyi 🌸 sonra alıp götürdüler. Çok iyi ıkınamadım dikişim oldu ama hiç umrumda bile olmadı. Ve erken ıkınmışım bebeğimin kafasında biraz ödem oluşmuş ama önemsiz birşeymiş 😊 sütüm gelmedi mama verdik ama ona rağmen sarılık oldu. Sağlık olsun şimdi süt mama ikisi bir arada cebelleşiyoruz 😊 Allah herkese böyle kolay doğum nasip etsin. İlk doğumlarda bı kadar kısa sürede doğum çok nadir olurmuş Allah herkese böylesi bir doğum nasip etsin. Sorularınız olursa mümkün olduğunca cevaplamaya çalışacağım. Kızım 37+4 te doğdu bu arada ❤️