Nursefa_14 ben arastırma hastanesinde dogum yaptım orda sistem sancı çektiğin odada dogum yaptırıyorlar yani seni direk dogumhane servisine alıyorlar oraya refakatçinle giriyosun normal tek kişilik oda annem yanımda durdu sancı çekerken doguruyorum diyene kadar da yanımdaydı doğum anında odanın kapısının önündeydi dogum bitti odama geri geldi dogumhane oldugu için erkek refakatçi almıyorlar ama gelip görmeye izin verdiler