Elifff003 canım öncelikle Allah şifa versin bu durum gebeligin olmazsa olmazı . İki gebeliğimde de bayılacak kadar bunalmam ve kusmalarım oldu insanın kendi evinden bile midesi bulanırmış bunu anladım . Ne içersem içeyim faydası olmadı en son serum yiycek duruma geldim vücudum besin alamaz oldu ama sonunda 4 ayıma girmeme ramak kala azaldı ve gitti çok şükür şuan doğumuna 55 gün kaldı ve ben halen haftada bir kez sabah ögürürüm bu durum herkezde olmuyor çok kötü bir durum havalarda ısındı daha da zorlu bir süreç ama emin ol hepsi geçiyor ve unutuyorsun bakıyorsun ki göbek sismiş burun uzamış yatakta yatamaz hale gelmişsin sonrada mutlu son Allah herkese gerçekten hakeden herkese bu duyguların hepsini yaşatsın her doğuran anne olmuyor malesefki