CansuCaTurkmen bravo bak çok büyük bişi bu yaptığın öğrendiğinden beri içmemişsin umarım devamını getirirsin. Ama şunu söyliyim eğer bir tane içeyim ya başka içmem diyip o bir taneyi yakarsan devamı gelir. Gelmez zannediyoruz ama gelir. Lütfen yapma. İnsanlara da bakma çok meraklılar hemen linç girişiminde bulunmaya. Diğer sigara konuşarında bırakamıyorum 3 tane içiyorum vs diyenlere benimde tahammülüm yok. Lafımı esirgemedim onlardan hiç. Ama sen çabalıyorsun adım atmışsın bu yüzden destek veririm, verilmeli. boşver anlayışsız düşüncesiz insanları kulaklarını tıka. Bide sigarayı hayatımdan çıkarmalıyım düşüncesi bana korkunç geliyordu çünkü sigarayı seviyordum ki hala çok seviyorum. Bu düşünceyi bırakıp yerine, evet ileride sigara içebilirim belki, ama şu anda içmemem gerekiyor, bebeğimi doğurup emzirme sürecini bitirdikten sonra içebilirim ama şu an buna hakkım yok dedim, ve bunu kafama yerleştirince sigara isteğiyle baş etmek daha kolaylaştı çünkü sigarayı seviyorum ve bırakmak istemiyorum yani hayatımdan çıkarmak. Eğer sende benim gibi düşünüyosan bunu deneyebilirsin :) umarım yardımcı olabilmişimdir, buradan anlayabiliyorum ne kadar güçlü olduğunu ve yapabileceğini ☺️ umarım sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🙏🏻