Merhaba 19. Haftamdayım dedim bi de araştırma hastanesine gideyim. Gitmez olsaydım hayatımda öyle leş hastane o kadar sorumsuz doktor görmedim. Bebeğim hakkında hiç bilgi vermemesi bir yana bana dedi ekoya gir bebeğinin kalbine baksınlar. Dedim problem mi var dedi ben bişey diyemem ordan desinler. Bunu diyen doktor bebeğimin kalp atışını bile dinlemedi!!! Tekrardan özel bi muaynehaneden randevu aldım ama sizce gitmeli miyim kardiyolojiye