oykumm_1233 Hamileligin ilk aylarında olup sıgarayı bırakmayıp ama azaltan hamişler burdamı ya nasıl kesicez bu şeyi 🤦🏼♀️
Seda-34 oykumm_1233 valla ben de 10 senedir içiyordum canım hem de büyük keyifle günde 1 paket. Azaltmaya çalıştığımda bile başarılı olamıyordum. Sonra hamile olduğumu öğrendim sürpriz bir şekilde ve asla azaltamayacağımı azaltsam da geri artıracağımı ve azının da bebeğe zarar vereceğini düşünerek azmettim bir anda bıçak gibi kestim ilk hafta çok zordu ama bir daha da içmedim çok şükür. Şuan 38. Haftadayız ara sıra canım istiyor ama zorlayıcı bir istek değil . Yani bir anda kesmeyince azaltılarak bırakılamıyor sanırım benim etrafımdan edindiğim tecrübe bu yönde.
Zerrinatila Orta okul Dan beri içiyordum günlük. Bir paketi geçiyordu bazen. Hamile olunca Biranda bıraktım çocuğum İÇİN Şimdi 39 haftadayım artık sigara kokusun dan kaçıyorum. Direk O yüzden. Kendi elinde bu istersen oluyor emin ol
oykumm_1233 Zerrinatila benım aksıne daha çok içesim geliyor ya bende günde 1 paket içerdim şimdi 4-5 e ındırdım , daha 4 haftalığız 🌸
oykumm_1233 Seda-34 ya önceden canımın istemedigi kadar suan istiyor , bırakmayı bende çok istiyorum ama daha mide bulantılarım başlamadı herkes baslayınca tiksinip içmezsın diyor
Seda-34 oykumm_1233 ama tiksinmeyebilirsin canım yani ben hiç tiksinme yaşamadım tiksinenler bana göre çok şanslı. Eğer işini bulantılarının başladığı zamana bırakırsan da o zaman da tiksinemezsen bu sefer bırakamazsın da. Bence azmet dişini sık 3 gün içmedin mi o aşırı istek biraz azalıyor. 1 haftayı tamamladın mı işlem tamamdır gerisi düzlük.
Saadet14 Bende bırakamadim ama azalttım baya 1 paket içerdim kendimi durduruyorum ya da 1 fırt cekip sonduruyorum hemen bulantilar baslayinca tiksiniceksin diyorlar bakalim insallah oyle olur bende 6 haftaligim daha cok vicdan yapiyorum ama birakilmiyor 🥺
oykumm_1233 Saadet14 cidden zor ya bı yandan bebegı dusunuyorum bı yandan içesim geliyor bazen yarım ıcıyorum söndürüyorum 1 kaç saat sonra diger yarısını içiyorum ama neticede bırakmıyorum yanı içiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Saadet14 oykumm_1233 Nasil birakacaz yaaa ben doktoruma da diyemedim iciyorum diye 🥺 icmiyor olarak işaretlemiş