Arkadaslar ilk değerm 23 çktı 2 gün sonra iki katına çıkacakmı Die kadın doğuma gittim ve doktpr beta hcgye idrar tahlilinden bakmş
Ben kanda vermştm oysaki ordan baska şeylere bakmş
Yanlş çıkma ihtimali olurmu idrardan
36 çıktı sonuc kimyasal gebelik dedi haftaya gel deyip beni yolladı
