Byzayk0 Kızlar sezeryan doğum yaptım kanamam çok az normal pedi akşama kadar cıkarmasam pislenmez o derece bu kadar az olması normal mi
damlakardelen Byzayk0 sezeryan olanın kanamaları daha az oluyormuş çünkü rahimi baya temizliyormuş doktor kuzum öyle duydum hep çevremden
Hcrlyla Byzayk0 benim de 1 hafta oldu sezeryan olali 8. Gün dünden beri kanamam yok bitti sanırım normal bence
Eski9 Bir benim mi uzun sürdü ya sezeryan oldum 53 gün sürdü ilk iki gün hele öyle böyle değil hastanede yatakları batırdı hemşireler çok kötüydü umarım yine öyle olmaz herkeste farklı oluyor demekki ne güzel 8 gün sürmesi ya
Deryayurt Byzayk0 Benimde 13 gün oldu doğum yapali ve kanamam en başından beri çok az dedigin gibi akşama kadar çıkarmasam dolmaz yani ilk dogumdada öyle olmuştu niye böyle anlamıyorum bende
Aleyna7233 Kendinizi sıcak tutun ve terletmeye çalışın öyle geliyor benimki öyle bende doğum yapalı yarın 7 gün oluyor
birbilinmez Byzayk0 kişiden kişiye değişir o ben 45 gün oldum dolu dolu. Az olan da var daha çok olanda. Yeni doğum yapmışsınız üstelik belki ilerleyen süreçte daha fazla gelebilir