31+0 hamileyim bugün kontrolüm vardı bebeğim iyidi bir sıkıntı yoktu şükür. Eve geldim 2 3 saat sonra peçeteyi sildiğimde turuncu renkte birşey gelmişti koyu turuncu değil açık turuncu çok fazla gelmedi silme şeklinde sildikçe peçeteye geliyodu şuandada silip baktım rengi baya açık hafif peçeteye geldi nedir hanımlar sizce bu daha bugün kontrole gittim hastaneyede gitmek istemiyorum. Kullandığım ilaçlar ferrum fort ve magnezyum alıyorum günde 2 defa sabah akşam birde iç çamaşırım çok ıslanıyor diye acile gitmiştim suyum mu geliyor diye baktılar çok şükür değilmiş akıntı dediler ve akıntın için ilaç yazıyorum dediler Gyno-lomexin. 600 mg ovüldü 2 tane vardı 2. Dün gece attım. Bir fikriniz varmı kızlar lütfen ne yapmalıyım?