Nur626 kızlar bu takımdan alan varmı nasıl yapıyorsunuz bebek odası için 1 yaşında falan burda yatabilirmi anne yanı beşiğinden buraya mı geçiriyorsunuz fikir verin başka beşik almak istemiyorum anne yanı almak istiyorum bi bide bu takımı
zehranurr Nur626 bunun daha yere yakını var montessori asıl onlar oluyor. Öyle bir şey alırsanız bebekken odasına geçirdiğinizde direk kullanmaya başlarsınız. Sizin attığınız çok yüksek
Merve171214 Nur626 benim arkadaşım buna benzer aldı aynı gibi 5-6 aylıkken geçirdi odasına kapısı var önünde sepet beşik almıştı yatak odasına 5-6 aylıkken de odasına geçirdi kamerayla gözetlio
Minikannebsr Nur626 çok yüksek bu 2 3 yaşa kadar beşik olmalı sonrasında yere sıfır bir yatak olmalı çocuk bu yataktan düşer Allah korusun
Nur626 zehranurr benim bu koltuktan var ama canım onu buna çevirttiriyim diyorum bide anne yanı alıyim başkada beşik almıyim diyorum
Merve171214 Nur626 telsiz de var tabiki kusma boğulma olmasın die ama bi süre beraber de yatabilirsiniz yataklar geniş oluo çok şükür bi sorun yaşamadı şuan 1 yaşında
Nur626 Minikannebsr benim odamda bunun koltuğu var çocuk odasında onu çevirttiririm böyle bişeye anne yanı alırım bide dedim başka beşik daha almıyim dedim ama mecbur alırım o zaman