Nur626 gayet güzel bence sadec çevirttirşn güzel olur. Anne yanı zaten çok kullanılmayacak ama gece falan bebeğşn yanınızda olması hem sizin hem bebek için çok rahat olur. Eğer durumunuz varsa alabilirsiniz. Ben park beşik almıştım kızım 3 yaşında odasını ayırdım normal yatağa geçti park beşiği katlayıp kaldırdım.