Patatesimmm Nasılsınız nasıl gidiyor göbekler artık belli oluyor mu🤩 kaç kilo aldınız? Eller ayaklar şişmii🤗 Ben 26 haftalık oldum toplamda 5 buçuk kilo almışım😶
zehranurr Patatesimmm 23+3 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim 2 kilo almışım. Çok şükür çok fazla şişlik yaşamıyorum bazen ayakta çok durunca el parmaklarım şişiyor. Göbişte artık baya belli oluyor 😍😍😍
Sevcan34 Patatesimmm bizde 25+0 bugün 🤲🏻 İşk 20 hafta hiç almadım aksine 10 kilo vermiştim şimdi yeni yeni iştah açılmaya başladı 2 kilo almışım 🌸
[silindi] Patatesimmm 24+0 5ten sonra tartilmayi bıraktım doktordab doktora l😅 karnm ilk gebeligme göre cok daha büyük el ayak sismesi yasamaya başladım bile😥
Patatesimmm zehranurr ayy bide ikizler mii masallahh ya az kilo almışsınız😂 ben mesela gülünce yanaklarım şiş gibi hissediyorum 😂
Reyhandmrl Patatesimmm 22+4 benim 3,5-4 kilo arasında gidip geliyorum zor geçiyor . Eşimde beni anlamıyor .
3MelekAnnesi3 Patatesimmm masallah ne güzel kilo alımınız var yaa ben 25+5 19 kilo almışım 😔48 le hamile kaldım suan 67 yim 🙄doktor hiç sorun görmedi şekerde yok sukur boyum uzun göstermiyorum da ama daha ortasındayım son aylara ne olcak diye korkmuyor degilim üstüne üstlük cok cok yemememe ragmen sadece aksamları yiyorum diyebilirim kahvaltı vs vs cok tüketmiyorum 😂
Patatesimmm 3MelekAnnesi3 ooyyy maşallahh biraz sanki fazla gibi😂😂 yani hepsi tabikide kilo degil bebegin agırlığı, eşi, rahimi falan derken ödem de oluyor. Bebeginiz durumu nasıl yani kilosu falan yerindemi yoksa öndemi gidiyor