Şimdi ben 13 mayısta yumurtlama gördüm 14 ünde çatlama oldu. Bu iki günde ilişki oldu sadece. Sonrasında ki hafta ayın 22 sinde oldu bi sonraki ilişki. 13 mayısı baz alarak 13.gün kan verdim 1.2 çıktı. Ama bugün 15.gün adet olmadım. Aşırı derece gögüs hassasiyetim var ve kasıklarımda ağrılar var. Şimdi sorum şu 13 mayıstaki yumurtlama döneminde olmadıysa gebelik bi sonraki hafta da olmuş olabilir yani ayın 22snde. O yüzden cıkmamış olabilirm mi? Daha once gebe kaldığım için kendimi gebe gibi hissediyorum 🤷♀️ Biraz daha bekleyip kan vermeyi düşünüyorum. Fikri olan yardımcı olabilir mi