kelebek12345 adetime 5 gun kala test yapmıştım bende. O zaman cok erkendi. Sadece bsn görüyordum cizginin yerini fotoğraf cekmek istedim hic belli bile etmiyordu. Sonra eşim fark etti. İz vardi sadece renk filan yoktu. Bi kac testte ayni çıkınca cok şükür dogru çıktı.