Kızçeler nasıl gidiyor? Bulantılar, ağrılar, kusmalar var mı? Biz 6+4üz bebişi gördük kalp atışını duyduk 1 hafta gecikmeli olarak 🧿bulantı kusma ve onların olmadığı zamanlarda reflü oluyor galiba…Prilam başladık. Onun haricinde yatıyorum. Kokulara tahammülüm yok. Sivilcelerim çoğaldı, yorgunluk hali mevcut… Sağlıklı beslenme planım şimdilik İPTAL. Zorla o an ne yiyebilecek gibiysem onu yiyorum..Bu yüzden de . 1 kilo vermişim…
Ve bebişimi çok merak ediyorum 💛 Bende durumlar böyle🤰🌸
Siz nasılsınız?