Eminikk53 Selinbati ruhat beyde çok ilgili ben ona gidiyorum çok da güler yüzlü. Önceden almiyodu ama şimdi oda içeriye eş alıyo . Diğerleri hala almiyo diye biliyorum akdamarda
Nur21_drk Eminikk53 evet bende geçen ona gittim iyiydi yani bende Van’a yeni geldim bir sürü doktor önerdiler ama en çok Mehmet kalo oldu öneriler arasında