Ozgeszmn Arkadaşlar lütfen yardım edin 27. Haftadayım karın kasık agrısı çok oluyor gaz sancısı gibi değişik bir şey gaz sancısı degil ama bu günlerde normal mi sizce ? Bu günde resmen bacak aram agrıdı bu durumu yaşayan varsa yazsın lütfen normal mi ?
Sevcan34 Ozgeszmn bende de var aynıları Rahime bıçak saplanıyor arada ağırlarım çok oluyo 25 haftadayız bende bekleyeyim burda 😓