Ozummm41 aman aman dur sakin ol bacım onun pozitif olması lazım zaten. pozitif olması, önceden bu hastalık geçirilmiş, vücutta bunun antikoru var, buna dair bi tedaviye gerek yok anlamına geliyor. yani eğer negatif olsaydı, kızamık geçirmenize karşı sıkı önlemler alınacaktı. pozitif çıkması normallll. boşuna kendinizi de bebeğinizi de yormayın bence 💕 sağlıkla kavuşursunuz inşallah