071321 Bebeğim olucak inşallah 6 hafta 6 günlük 2 tane oğlum var.Dua ediyorum kız istiyorum sonra üzülüyorum ya Bebek erkekse ve üzülürse ne önerirsiniz kafamı rahatlatmak açısından çok karışığım en önemlisi evlat biliyorum ☀️ Bu arada Çin maya ve Rus takvimine göre bebeğimiz kız
Hulyaaaa 071321 rabbim hayırlısını versin cnm. Çin takvimi bana erkek gösteriyordu kızınm olacak 🥰 bir de oğlum War. Sağlık li olsun rabbim gonlundekini nasip etsin inşallah
Egeve2zler Allah gönlünüzdeki geceni nasip etsin inşallah. Bende çok istiyordum bir kızım olsun ama 3 erkek annesi olacağım 😊 Hepsinin heyecanı ayrı. İlk erkek olduğunu öğrendiğimde elimde olmadan üzülmüştüm ama ne yapalım Rabbim böylesini hayırlı görmüş. 🤲🏻
071321 Egeve2zler kesinlikle çok haklısınız♥️ Benim de iki oğlum o kadar memnunum ki ikisi çok farklı küçüğüm bana çok düşkün evladın ayrısı yok gerçekten 💐 ama insanız işte illa ki olmayan isteniyor zaten erkek bile olsa bağrıma basacağım atacak değilim ama sanki biraz çevrede etken😂 hayırlı olsunun ardına hoooop bir dua inşallah kızın olur bu sefer🙄