Ben gidiyorum faruk moin çok iyi dediler ilk gittiğimde iyiydi sonradan saldı neredeyse 5 dkda bakıyor ne açıklama yapıyor ne birşey asistana söylüyor sadece oda bilgisayara yazıyor para veriyorsun ama fazla ilgi yok mallsef en yakın hastane orası diye oraya gittim hep ama memnun değilim pek açıkçası