Jerrycik [https://www.e-bebek.com/kanz-d-go-travel-sistem-bebek-arabasi-p-knz-dgo01002/](https://) bu bebek arabasından kullanan var mı ? Memnun musunuz ?
Kimkibu Jerrycik gidip bakmıştık ebebek mağazasından bende baştan ona niyetlenmiştim ama çok büyük geldi bize tekerlekleri vs aşırı hantal.. arabamız kücük bagaja sadece bu arabayı koyabilir baska bsi alamazdı o yüzden daha minnak bişi tercih ettij biz
Momylinda Jerrycik cnm ben kanz elephant modelini aldım cook begendik konforlu şık ve kaliteli aşırı hafif port bebeylr bile katlanıyor
Leylak1626 Jerrycik daha kullanmak nasip olmadı kızımı bekliyor :) gayet hafif bı araba ben tek elimle kaldirabiliyorum öyle soyliyim fakat imkanınız varsa mağazada bakın renklerine derim
Jerrycik Leylak1626 çok yer kaplıyor mu peki. Yaşadığım şehirde ki e bebekte bu modelden hiç yok , renk çok önemli değil diye düşünmüştüm renkleri kötü mü ki ? 🥺
Leylak1626 Jerrycik https://www.hizliresim.com/akymny4 https://www.hizliresim.com/d2nlbjv https://www.hizliresim.com/f5rnogk Fotoğraflarını ekledim tatlim senin 😊
Jerrycik Esma__ ben almadım henüz,canlı da görmedim. Dilerseniz Leylak1626 attığı fotoğraflara bakabilirsiniz.
Kimkibu Jerrycik kraft enegy aldık çok hafif.. tek kolla rahat katlanıyor çokta yer kaplamıyor.. kabin boy bebek arabalarının bir tık büyüğü zaten
Jerrycik Kimkibu baktım modele ama fiyatı bütçemi aşıyor 😞 güle güle kullanın. Dediğiniz gibi az yer kaplayan bi modelmiş.
Kimkibu Jerrycik bide aşa aşa aldık açıkcası biraz baya zorlama oldu.. ama uzun süreli kullanım olarak düşündük.. hem indirimden almıştık aceleniz yoksa bence indirimleride takip edin
BsraAktr Jerrycik çok inceledim çok araştırdım ve Casual Jazz modelini satın aldım beğenmezsem iade ederim diye düşündüm ama inanılmaz beğendim 🙏