Kızlar bugün detayli ultroson randevum vardı. 21 haftalığız. Tüm herşey normal cıktı. En son birde kordonuna bakayım dedi ve tek damar olduğunu söyledi. Gelişimi kilosu gayet güzel bir sıkıntı yaratmamış ama tekrar takip edilsin dedi. Çok stres yaptım. Başına böyle bir durum halen varmı. Güzel yorumlarınıza ihtiyacim var.