Daha 25 haftalık hamileyim dün gece kahverengi akıntı geldi sabah da kan geldi çok az, akıntı devam ediyor, hastaneye gittim telaşlandım nts de biraz kasılmalarım çıktı ve bebeğimin oksijeni azalmış, görünürde bir şey bulamadılar eve geldim sancılarım geçmedi on dakika da bir sancı geliyor bu durumu yaşayan var mı? Korkuyorum bebeğim çok küçük