Kızlar tam 40 haftalık oldum sabahtan beri bel agrım vardı sıdeettlı degıldı ama. Az once baktım bırsey aktı boyle adet olunca Kaan akar hısedılır ya. Baktım boyle yesıl akıntı olmus bir parca hayla da akmaya devam ediyor cok koyu bir yesıl. Sanırsınız ıshal olmus gıbı akıyor. Cok korkuyorum acıkcası yesıl olunca esımı bekliyorum gelsin hastene ye gıdıcdm