Kızlar bugün pentiden sonunda taytı aldım 80 TL idi 100 TL olmuş hadi dedim neyse sonra L alıyordum kız dedi M al zaten bu esniyor hamileliğin sonuna kadar giyersin dedi M aldım sonra eve gelince denedim tamam oldu esniyor falan ama daha 23 haftalık hamileyim son zamanlara doğru ya sıkarsa diye pişman oldum 65 kiloyum şu an 75 i görürüm daha yani emin olamadım değişim hakkı var sizce gidip L yi mi alayım 😔