Kızlar yarın 37. Haftama giricem Allahın izniyle dün kontolüm vardı sancım falan hiç bişey çıkmadı çok şükür . Normalde ağdamı hep kendim yapardım ama artık göbeğimden ayna karşısında bile yapmaya zorlanıyorum . Sizce kaçıncı haftada kuaföre gitmem doğru olur ? Şimdi gitsem erken mi