ZeynepUstaaa bencede elektrikli al. Bende ilkinde Manuel almıştım. Pek kullanmadım. 2. De kullandım. Baktım büyük eziyet. Ellerim yoruluyordu. Sagarken canım acıyordu. Çıkan süt de damla damla. Yarım saat sagmam lazım ki dolsun. Birgün annemle böyle konuşuyoruz Sagarken. Bıktım artık elektrikli alacagım demiştim. Birkaç gün sonra gittim e bebege avent aldım. Annem de benim aldıgım dan habersiz bimden kiwi almış. Ben 800 e almıştım o 100 TL bile degil. İkisini de kullanıyorum. Hangisi o an elime gelirse. Çekiş gücü ikisinin de aynı. 5. 6 dk da biberonu dolduruyor. İkisi de hiç can yakmıyor. 2 yıl olmak üzere ikisi de saglam. Çekişte azalma da yok. Al yani memnun kalırsın.