brvnsubasi Herkese merhaba 7 haftalık hamileyim. gözümün üstünde çok küçük Arpacık var ve geçmediği için alınması ameliyatla alınması gerekiyor. 10 dk lık bir işlem ama bebeğe zarar verir mi? Yaptıran var mı
mlkkk brvnsubasi ben yaptırmıştım uyuşturma filan olmadan çok basit bi işlemdi bebeği etkileyecek bişey yoktu ama sizde uyuşturma filan olacak mı acaba bence doktorla görüşün
mlkkk brvnsubasi yok alt kapak içindeydi iki tane arka arkaya çıkmış sivilce ucu gibi uçları vardı birini ben sıkmıştımda diğerini beceremedim diye gitmiştim 😅