Annesininbitanesi1 hamileligin basindamisin ? Eger oyleyse normal, ki ben normalde de su icemeyen biriyim. Ama su an her sabah mutlaka 2 bardakla basliyorum gune. Gun icinde de 10 -15 bardaga zorluyorum. Cok zor ama mecbur. Hem bebek icin, hem bizim icin su cok onemli. Catlamayi bile onluyo. Zor ama dayanmak gerek canim