Nermin_23 Kizlar, 30 haftalik hamileyim, bebeyim çok tekme atiyor, gün içinde nerdeyse hiç durmuyor. Iki doktoruma da soyledim, daha iyi dediler, hareketli çocuk. Ancak etrafimda bir kaç kisi huysuz ve hirçin olacak diyor. Gerçek payi var mi sizce?
Miranmiray Nermin_23 genelde öyle olunca hırçın değilde hiperaktif oluyorlar oğlumda öyleydi şimdi yerinde duramıyor oraya buaraya kosturuyorum maşallah😂😂❤️
Havva Nermin_23 kızım çok tekmelerdi çok hareketliydi. Gayet sakin akıllı hiç sıkıntımız yok. Şimdi 30 haftalık olacağız yarın yine çok çok haraketli bakalım nasıl olacak
Ervam2015 Nermin_23 canım benim kızımda öyleydi balık gibi resmen karnimda şimdi 6 yaşında yerinde hiç durmuyo hep hareketli ben yoruluyorum onun hareketlerinden o yorulmuyo
Seferyehatun Nermin_23 oğlum çok tekmelerdi artık durterdim bazen yapmasın diye acitirdi, ama çok şükür normal aşırı yaramaz değil, çocukluk yapıyor işte vazo gibide değil
Nermin_23 Miranmiray MasAllah😊❤️Peki yeni dogdugunda da mi öyleydi, yani geceleri falan rahat uyumuyomuydu?
Esan Havva ay benim kizimda cok hareketli, ve ben kucukken hiperaktifmisim cok yaramazmisim durmak bilmezmisim benim cok erken basladi ya :( daga 25 iz gece bile uyaniyorum donuyo, toplaniyo allahim allahim :))) saglikla gelsinler insallah ♡
Miranmiray Nermin_23 geceleri iyi canım sadece sabahları ortalıkta gidip gelmesinden harap öpüyorum yok şuna dokunma yok bunu yapma canını yakacak diye korkuyorum herşeye cikmak istiyor özelliklerde merdivenlere daha yuruyemiyor bile ama emeklemeye başladığından beri bitap oldum😂11 aylik
Nermin_23 Seferyehatun Bende bazen yapıyorum ve ya pozisyonumu değiştiriyorum, bir kaç dakika sonra ordan başlıyo😂 Çok Şükür, bende de öyle olur İnşaAllah❣️
Fehime16 Nermin_23 ah canım öyle olsaydı ben olurdum annem karnından firlicakmisim gibi hissediyormus okadar hareketliymisim çocukken de hareketliymisim ama büyüdükçe uslaniyorsun merak etme
Nermin_23 Fehime16 Annem de benim için öyle dedi, hiç durmazmışım. Belkide bana çekdiyi için böyledir😂🙈
Nlfrylmz Nermin_23 etrafın kötü eleştirisi bitmez zaten. Yeğenim çok hareketliydi bebekken tekme falan çok atardı çok uysal bir çocuk.
Gmommysboy Nermin_23 neredeyse hepimizin öyle çok şükür bu iyi birşey ..aylarca bastık folik asidi ya ne olacaktı😁
Fehime16 Nermin_23 ahahah 🤣🤣ozaman sana çekmiş ben henüz 13haftaligim hareketlerini bilmiyorum ama bişey olmaz bence hareketli olması iyidir doğunca hareketli kolunu bacağını isirirsin🤣🤣🤣
aysnozkn2 Nermin_23 hamilelikte oğluma da aynısını dedi doktor doğum başladı doruk hala tekmeliyordu😄 doğduğundan beri hareketli erken emekledi erken oturdu erken yürüdü şimdi 2. Hamileliğim oğlum sağolsun 2 kg aldım almadım 😄
Nermin_23 aysnozkn2 Yorumlari okudum da coğu kişide öyle qaliba. Naapalım artık başa gelen çekilir😂 Sağ salim kuçağınıza alın ikinci bebeyinizide😊