HafizeFatih yorgun ve stresli olunca bebekte bazen sessizleşiyor ama hafif kayma, hıçkırma vs gibi bir hareket bile olmadıysa geceden bu yana uzun zaman geçmiş. Ya aile hekiminize kalp atışını dinlemek için ya da acile gidin bence. En azından içiniz rahatlar her şey yolunda olsa bile