Sakinem212 Perşembe 97,6 Pazartesi 755 Çarşamba 1780.5 Az mı sizce bu arada en son adetim 26 mart Geç yumurtlamışım dış gebelik olsa artar mı aile hekimi değerlerimin normal olduğunu söyledi haftaya 5 haftalık olacak kendi doktoruma gidcm.
Aslinur Sakinem212 özele gidicekseniz eğer 6.haftaya kadar bekleyin derim çok erken gitmek evet heyecanı bastırmak için çok iyi oluyor ama kesenin olusumu bebeğin olusmaya başlamasi 6.haftadan snra ilerliyor 🐣
Sakinem212 Aslinur sancım var kese görünmeden ilaç vermiyorlar düşük tehlikem var rahimde kanama 15mm kadar gözüktü ultrasonda ilaç verse riski azaltır pcosluyum çünkü korkuyorum biliyorum erken olduğunu yinede bekliym mi.
Aslinur Sakinem212 ozaman yanlış yönlendirmek istemem düşük tehliken ve kanaman varsa mutlaka progestan içmelisin bn 3.hafta da öğrendim hamileliğimi 3.kutuyu içiyorum progestanin sağlık ocagıda yazıyor fiyat düşüyor ozaman. Mutlaka alin progestan ben 100milim lik aldim günde 3 kere içiyorum her dr porgestan kullandirtir ilk 3 ay
FatmaErdur Benimde son adet 22 nisan ve hala regl olmadım bende sizin gibi olur muyum acaba geç döllenme olabilir mi
Sakinem212 FatmaErdur evde test yaptım çıkmadı 2 kez yaptm çoktandr adet olmadığım için söktürücü istemek için sağlık ocağına gitim öyle öğrendim .
Sakinem212 Aslinur ben cronine fitil kullanmıyordm progestan içerikli 3 ay hiç düşük tehlikem olmadı ilk gebeliğimde bu onun gibi değil hafüf kanamam oldu arada sancım oluyor kendime dikkat ediyorum şimdilik iyiyiz .