Kafam YelizYildirim varmış öyle olanlar ama için rahatlasın istersen bi erken gebelik testi yapabilirsin
YelizYildirim Abcxyz yaaa öyle mii. İnsanın içinde hep bi umut oluyo. Bendeki umut da asla bitmek bilmiyo. Adet olmama rağmen acaba bu ihtimal bende de olmuş mudur diye sürekli düşünüyorum. Sanırım kafayı yiyorum
YelizYildirim Kafam bugün adetimin 5. Günü. Sabahtan beri hiç kanama olmadım. 🤷🏼♀️ Erken gebelik testim yok şuan. Ovulasyon ve kaset gebelik var.