Fatosss35 Kızlar 30 cu haftaya girdim bacaklarim şiş sanki bi agır geliyo vucudum şismis gibi hissediyorum.su da tuketiyorum.tuzu da mumkun mertaba az kullaniyorum neyin nesi acaba
Mgs21715 Fatosss35 bende 30.haftadayim aynı şeyleri yaşıyorum 😐 bol su,az tuz tüketiyorum bende. her sabah kalktığımda ayak tabanlarım ağrıyo resmen ve ayaklarım şişti artık dışardan baya farkediliyor 😔
Lezginka Fatosss35 ben de aynı şekilde çoook şişim 32.haftadayım.idrarımda protein kaçağı arandı ve günde 3 4 kez tansiyonumu ölçmem istendi. Bunlar normalse şişkinlik de normal kabul ediliyor