Sudemurat 36+1 oldum bugün kontrole gittim 2.950 gram geldi. Geçen hafta 35te 2.620 gramdı. Sizce kilosu çok mu fazla. Doğuma kadar 4u bulur bu hızla dedi doktor
Sudemurat Arifcaninannesi allah ne verdiyse yiyorum valla canım 😂 gözümün gördüğü Her şeyi yerim. Et yiyen bi insan değilim yumurtayı da pek sevmem. Et ve yumurta hariç Her şeyi yedim kendim 21 kilo aldım. Ekmegi de az yiyorum ama şu içsem yarıyor sanırım. Önceden günde 3 4 ekmek yerdim işlemezdi😂 ne görürsen ye gözün kalmasın hicbir şeyde
Sudemurat ogrencianne35 normal istiyorum ama bu kadar hızlı kilo almaya devam ederse normal nasıl dogurucam bilmiyorum
tugbade Sudemurat bayram bitince ptesi gitmiştik 34 de 2600 idi simdi cmtsi gideceğiz bakalım ne oldu merak ediyorum bende🌸 bnlence kilosu normal doktor niye öyle demiş acaba..
Mrveeski Oy maşallah kızlar 37. Haftadayım benimki daha 2840 falan yani😂😂 neyle beslediniz çocukları🤣
inci_34 Mrveeski siz iyisiniz normal olacaksa bence dikkat edin sizde bende 37de 2920 idi 39da 3200oldu sonra birden 3500 ü gördük 40+3 de de
inci_34 Sudemurat bende 41 oluyorum 3500 olumus. Birden bir haftada 230 gram aldı normal doğumu beklşurouz inş sorun olmaz "
Mrveeski inci_34 normal bekliyoruz ama ben zannetmiyorum benim bebiş bir hafta geriden geliyormuş şuan.