Çok severdim bu hastaneyi aşırı ilgililer diye daha önce dış gebelik ameliyatımı burda olmuştum çok ilgili ve çok bilgililerdi ama dün gebe 1 polikliniğinden randevu aldım Erbil Çakar kimse gitmesin yani asla önermiyorum. Özele gittim doktorum iğne verdi düşük tehlikem var içerde kanama var diye 5 günlük iğneden sonra gel dedi uzak diye devlete gideyim dedim doktorun tavrı o kadar kötü ki düşük tehdidin var içerde kanama var kesenin üstünde her an düşebilir yapcak bişey yok diyo e ilaç diyorum progesteron kullanabilirsin ama o engellemez diyo düşmesini düşerse düşücek yani bu kadar sivri konuşan bir doktor daha görmedim ben kullanabilirsin diyip ilacı yazmıyor da gidecek olan varsa gitmesin