Deletedmom_5 Aminee32 Ben ilk tekmesini 20+3 te hissetmiştim :) ama 30 haftadan sonra tekmeler yerini toplanmaya bırakıyor bi taraflara toplanıp tepe oluyor :)
Aysobaciniz Aminee32 ilk tekmemi gıdı gıdı şeklinde hissettim 🤣 resmen gıdıkla beni 21. Haftamda hissettim ondan sonra devamlı hissetme başladım
Dilekcnkn Aminee32 İlk tekmesini 19′a haftaya girerken hissettim ☺️ Şu an da 19+4′üm öyle tatlı atıyor ki anlatamam rabbime binlerce kez şükür ☺️