Tombalakofte uygulamayı yeni keşfettim 😊 şuanlık karışık duruyor 😲 ama çözerim umarım 😊28+5 günlük hamileyim 😊 sizler de durumlar nasıl 😊
Fasulyemm17 Tombalakofte 17 + 5 🥰 şuanlık güzel çalışıyorum vakit de geçiyor :) bu uygulamayı çok seviyorum dertleşmek ve bilgilenmek güzel
Tombalakofte Fasulyemm17 uygulama guzel ben bide alışirsam daha guzel olucak 😊 ne guzel vakit geciriyorsunuz ben tikandim evde 😁
Tombalakofte depsizoo Hahah😁😂🤣deme oyle 😁 ben bilmiyorum yazsam kizarmisin bana 🤣 Çok rahat geciyor niyeyse 🤨 çok garip hep de rahat gecti 🤨 agrim sjzim yok rahat uyuyabiliyorum karnimda kocaman oldu ama 😁 bi tekmeden baska belirtim yok 🤣
Emineabdullah depsizoo bisey sorcaktim ben suban 14 haftaligim 2 trimester yani 4 aylik oluyorum dimi?